KREATIV EFTERÅRSFERIE | Flet, reb & tekstil for store og små

Hele efterårsferien er der lagt op til tekstil leg og kreativitet når Holstebro Museum og Holstebro Kunstmuseum i fællesskab åbner et kreativt værksted, hvor man kan eksperimentere med tekstilkollager, kæmpe fletninger, og mini-væve – alt sammen med inspiration i særudstillingen FABRICA

Foto: Jenny Sundby

Og så får vi gæster

I tre af ugens feriedage, d.14.-16. okt., skruer vi ekstra op for værkstedet, når kreative kræfter fra Bystuen i Vinderup og frilandsmuseet Hjerl Hede byder indenfor til filtning, vævning og rebslagning. Der vil være spændende aktiviteter for alle aldre og hygge i både værkstedet og museumshaven.

Kom og vær med til en uge fyldt med kreativitet og sjove oplevelser på Holstebro Museum og Holstebro Kunstmuseum.

Foto: Hjerl Hede, rebslagning

Bystuen gæster det kreative værksted med nålefiltning

Praktisk information

• Aktiviteten er gratis efter betalt entré. Børn og unge under 26 år har som altid gratis entré til museerne. Museerne er en del af børnebilletten i uge 42, som Holstebro Handelsforening står bag, med rabat til de voksne.

• Værkstedet er åbent alle dage i efterårsferien kl. 12-15. Husk at Holstebro Museum og Holstebro Kunstmusem holder ekstra-åbent i anledning af efterårsferien mandag d.14. oktober kl. 12-16.
  • Bystuen i Vinderup og Hjerl Hede gæster værkstedet mandag d.14. - onsdag d. 16. oktober.

• Husk at Museumscaféen holder åbent hver dag i ferien kl. 12:00-15:30.

Foto: Jenny Sundby